loading...
دلنوشته های زیبا
sadegh بازدید : 30 یکشنبه 23 مهر 1391 نظرات (1)

گفتمش بی تو دلم میگیرد* گفت باخاطره هایم سرکن* گفتمش خنده به لب میمیرد* گفت باخون جگرعادت کن* گفتمش باکه دلم خوش باشد؟* گفت غم رابه دلت دعوگفتمش بی تو دلم میگیرد* گفت باخاطره هایم سرکن* گفتمش خنده به لب میمیرد* گفت باخون جگرعادت کن* گفتمش باکه دلم خوش باشد؟* گفت غم رابه دلت دعوت کن* گفتمش راز دل راچه کنم؟* گفت باسنگ دلم عادت کن*ت کن* گفتمش راز دل راچه کنم؟* گفت باسنگ دلم عادت کن*

---------

ایـטּ روز هــا از ڪِنارِ مـَטּ ڪہ ﻣﮯگُذَرے 

احتیـــاطْ ڪـטּ …

هِزاراטּ ڪارگَرْ دَر مـטּ مَشغولِ ڪارَند 

روحیــِــہ امــْ دَر دَسْتـِـ تعویــض استـــ

--------

کاش بودنــــــ ها را قـــــدر بدانـیــمـــــ //



به خـــــدا قسم . . 



نبودنـــــ ها همین نــزدیـکیـــ ها ست (!)

------------

فـــــــرامــــوش مــــی شــــویـــــم


راحتــــــــ تــر از ردپایــــــــی بـــر بــرفـــــــ ...


کـــــــــــه زیـــر بـــرفــــــی تازه دفــــــن می شــــــــود 


راحتـــــــ تـــر از خـــاطـ

-------

میدونی چی بیشتر از همه آدمو داغون میکنه :
این که هر کاری در توانت هست براش انــــجام بدی ،
آخــــرش بـرگرده بگه :
مگه من ازت خواستم . . . / .

-------

جـــــدا که شدیم…هر دو به یک احســـاس رسیدیمتو به “فراغـــــــــــت”من به “فراقــــــــــــت”یک حرف که مهم نیست…..

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط sajad در تاریخ 1391/07/24 و 13:56 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست خوب من وبلاگ بسیار زیبایی داری به من هم سر بزن
http://seventaak.ir اگه خواستی منو با عنوان سون تاک لینکم کن و بیا بگو با چی لینکت کنم
ازت درخواست می کنم عضو انجمنم هم بشی جایزه هم داره
http:// 7taak.tk/Forum


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 91
  • بازدید کلی : 1,129