loading...
دلنوشته های زیبا
sadegh بازدید : 14 یکشنبه 23 مهر 1391 نظرات (0)

رودها در جار شدن و علفها در سبز شدن معنی پیدا میکنند
کو ها با قله ها 
و دریاها با موج ها زندگی پیدا میکنند
و انسانها، همه انسانها 
با عشق ، فقط با عشق 
پس بار خدایا بر من رحم کن
بر من که میدانم ناتوانم رحم کن 
باشد که خانه ای نداشته باشم 
باشد که لباس فاخری بر تن نداشته باشم 
باشد که حتی دست و پایی نداشته باشم
اما نباشد 
هرگز نباشد
که در قلبم عشق نباشد
هرگز نباشد...

------------

 

می دونم دلت گرفته

من برات سنگ صبورم

چی شده تنها نشستی

مثل تو از همه دورم

واسه من زندگی سرده

نکنه توهم غریبی

کاش می شد اشکاتو پاک کرد

بمیرم توهم بریدی

چه تبسم قشنگی

وقتی به غم ها بخندی

آخه ارزشی نداره

دل به این دنیا ببیندی

نازنین دنیا همینه

اون که خوب بود بدترینه

نکنه تنها گذاشتت

آخر عشقها همینه

می دونی چقدر عزیزه

قطره سپید شبنم

مثل اون اشکای نازت

رو تن گلهای مریم
------------
کاش وقتی زندگی فرصت دهد

گاهی از پروانه ها یادی کنیم ...

کاش بخشی از زمان خویش را

وقف قسمت کردن شادی کنیم ...

کاش گاهی در مسیر زندگی

باری از دوش نگاهی کم کنیم ...

فاصله های میان خویش را

با خطوط دوستی مبهم کنیم...

کاش وقتی آرزویی میکنیم

از دل شفاف مان هم رد شود

مرغ آمین هم از آنجا بگذرد

حرف های قلبمان را بشنود ...
-------------
همیشه تنگ غروب بی تو دلگیره
آسمون کاره ای نیست دل من گیره
---------
عشق يعني با تو خواندن از جنون

عشق يعني سوختنها از درون،

عشق يعني سوختن تا ساختن ،

عشق يعني عقل و دين را باختن ،

عشق يعني دل تراشيدن ز گل ،

عشق يعني گم شدن در باغ دل ،

عشق يعني تو ملامت کن مرا،

عشق يعني مي ستايم من تو را ،

عشق يعني در پي تو در به در ،

عشق يعني يک بيابان درد سر،

عشق يعني با تو آغاز سفر ،

عشق يعني قلبي آماج خطر،

عشق يعني تو بران از خود مرا ،

عشق يعني باز مي خوانم تو را ،

عشق يعني بگذري از آبرو ،

عشق يعني کلبه هاي آرزو،

عشق يعني با تو گشتن هم کلام ،

عشق يعني شاخه اي گل در سبد ،

عشق يعني دل سپردن تا ابد ،

عشق يعني سروهاي سر بلند ،

عشق يعني خارها هم گل کنند،

عشق يعني تو بسوزاني مرا ،

عشق يعني سايه بانم من تو را ،

عشق يعني بشکني قلب مرا ،

عشق يعني مي پرستم من تو را،

عشق يعني آن نخستين حرفها ،

عشق يعني در ميان برفها ،

عشق يعني ياد آن روز نخست ،

عشق يعني هر چه در آن ياد توست ،

عشق يعني تک درختي در کوير ،

عشق يعني عاشقاني سر به زير،

عشق يعني بگذري از هفت خان ،

عشق يعني آرش و تير و کمان ...

***************
عشق يعنی بی پروا شدن سعی از قطره تا دريا شدن
---------------
ومنم یک عاشق

روبرویم جزیره مجنون است

تنفس تنهایی

رقص افکار

روی سطح خسته ی عشق

و تنفس

بار دیگر نور

و عشق تنها عشق...........

زنده ش کردم

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 51
  • بازدید سال : 111
  • بازدید کلی : 1,149